איפור טבעי – התאמת האיפור לאדם

איפור הוא אחד מהתחומים המשמעותיים ביותר בחייה של כל אישה. ישנם סוגים שונים של אמני איפור, אם מדובר על אלו המומחים על איפור לכלות, לקולנוע, לתיאטרון, לגברים ועוד. איפור הוא השם הכולל של מיני חומרים אשר משמשים לצביעה של הפנים אם למטרת יופי ואם למטרת אמנות. מאמר זה יגולל בפני הקוראים אודות התאמת סוגים שונים של איפור לאדם.

בחירת איש המקצוע

יש מאפרים רבים בכל רחבי העולם ולכל אחד אשר הוכיח כשרון ומומחיות בתחום מסוים של האיפור, מובטחת עבודה. כאן מדובר על אחד התחומים הנדרשים ביותר ברחבי העולם, אך גם על תחום בו עובדים רבים ולכן חשוב מאוד לבחור את אותה מאפרת או מאפר בקפדנות:

  • הכשרה- חשוב מאוד לבחור במאפר או מאפרת אשר עברו הכשרה בתחום האיפור וכן השתלמויות נוספות בתחומים ספציפיים של האיפור. אמנם יש הרבה אנשים בעלי כשרון בתחום זה, אך עדיין יש דברים אותם הם צריכים ללמוד לפני שהם נוגעים בפניהם של אחרים.
  • מומחיות- כאמור, יש סוגים שונים של מומחיות בתחום זה ולכן חשוב מאוד לוודא מראש מהי המומחיות של אותו מאפר או מאפרת בהם אתם מעוניינים. ישנן מאפרות לתחום האמנויות, מאפרים לתחום התקשורת, מאפרות ערב, מאפרות לאירועים מיוחדים כמו למשל איפור כלה וזו רק תחילת הרשימה.
  • ניסיון- חשוב לוודא כי לאותו איש מקצוע יש ניסיון. דבר זה ניתן להבין על ידי בירור של מקומות העבודה הקודמים שלו ופרויקטים מיוחדים בהם עסק, לקוחות ממליצים ותיק עבודות. בהתאם לתיק העבודות ניתן יהיה לראות האם אותו איש מקצוע יודע כיצד להתאים איפור לפנים של האדם בהתאם למטרה של הפרויקט לשמו שכרו את שירותיו.

איפור- צבעי איפור ליצירת אווירה מתאימה

התאמת איפור טבעי חייב להיעשות בהתאם למטרה של האירוע, למבנה הפנים ולצבעים המתאים לגוון עורו של אותו אדם. יש הפרדה בין צבעי איפור חמים אשר מעניקים לפנים מראה עדין מאוד לבין אותם צבעים קרים, כמו למשל סגול וכחול אשר מקרינים תחושה של קור ודרמטיות. צבעי פסטל, כמו למשל תכלת וצבעים בהירים ורכים נוספים מתאימים למראה היומיומי הקליל, צבעים כהים ישדרו מראה סולידי מאוד, צבע אפור ישדר מסתוריות וצבעי טורקיז יעוררו תשומת לב.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן