הדרך לפרידה אנושית יותר עוברת במשרדו של עורך הדין

למרות שלרוב בעידן המודרני אנשים בוחרים להתחתן מתוך אהבה ולהקים משפחה מבחירה, עדיין אנחנו רואים שלא מעט אנשים בוחרים לסיים את הפרק הזה בחייהם. יש אנשים שבוחרים באופציה של גירושים כתוצאה מחוסר התאמה, כתוצאה מבגידות, כתוצאה מכך שהם פשוט התחתנו מוקדם מידי או כתוצאה מהרבה דברים אחרים. למרות שמשפחה זה עניין חשוב ולמרות שאולי רוב האנשים היו רוצים לחיות בזוג, אין ספק שגירושים זה חלק מהחיים במדינות שונות, ולכן יש לדעת כיצד להתמודד עם מציאות כזאת בדרך הטובה ביותר.

אפשר להתגרש יפה

כאשר מדברים על גירושים לעיתים עולה לנגד עינינו תמונה של בני זוג שרבים על כל פריט ופריט שהיה להם בבית המשותף, ולעיתים עולה לנגד עניינו תמנה של שני בני הזוג כאשר הם מגיעים לדיונים בבית המשפט. מאוד כדאי לדעת שיש אחוז גדול ביותר ממקרי הגירושים בארץ שכלל לא מגיעים לשלבי תביעה ולשלבי דיוני בבתי משפט, וזה אומר שבהחלט יש דרכים שבעזרתן אפשר לסיים את הנישואים בצורה יפה יותר. זה לא באמת חובה לריב על הילדים, על הדירה או על כל רכוש משותף אחר, כי אפשר לעשות זאת בדרך שתהייה יותר טובה לשני הצדדים.

איך נפרדים יפה

אומנם את כאבי הלב על הפרידה אי אפשר לשנות, אך יחד עם זאת, אם בוחרים להיפרד בצורה יפה ומכובדת, אפשר להשיג את המטרה הזאת. כל אחד מבני הזוג צריך לדאוג לכך שיהיה לו עורך דין שמכיר את תחום הגירושים בישראל ושמכיר את כל החוקים, כי כך יהיה מי שיגן עליו וידריך אותו בתהליך זה. לבחור עו"ד זה לא אומר לצאת למלחמה אלא לדאוג לאינטרסים של כל אחד מבני הזוג ולכן זה חשוב. היה ואתם נפרדים בתהליך שמחייב התערבות חיצונית של עו"ד, כדאי לבחור איש מקצוע מנוסה המתמחה בתחום של הגירושין על מנת שידאג לאינטרסים שלכם. פרידה אינה דבר קל, במיוחד שהיא מערבת הליכים משפטיים כאלה ואחרים – אך לפעמים אין ברירה על מנת לצלוח את השלב הזה על הצד הטוב ביותר.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן