הפקות ימי הולדת

רבים מאיתנו כבר איננו טורחים לחגוג את ימי ההולדת, או מסתפקים ב"מזל טוב" ומפגש צנוע בחיק המשפחה. הילדים שלנו, אמנם, מתרגשים מאוד מהמאורע ומצפים לחגיגה משמחת שתערב משפחה וחברים ותגשים להם חלומות. גם לנו, זוהי הזדמנות נהדרת לעצור רגע, לחוות את עצמנו כילדים שוב וליהנות בחגיגה משמחת שתאפשר גם לנו להתרגש, כמה מהר הם גדלים. גם בהפקות ימי הולדת, עשויים להיות גורמים ומאפיינים רבים שצריך לקחת בחשבון. ריכזנו עבורך כמה מהאלמנטים שכדאי לקחת בחשבון וכמה רעיונות מומלצים להפקות ימי הולדת בלתי נשכחות.

סידורי הישיבה

לימי ההולדת של פעם, היינו מסתפקים בישיבה סביב שולחן פלסטיק. בהפקה שווה ותוססת, אמנם, חשוב שניקח בחשבון גם את סידורי הישיבה ונייעד לאירוע פתרונות מגוונים, מפופים ופינות ישיבה כיפיות ונמוכות ועד לשולחנות שמאפשרות ישיבה מסודרת יותר, כדי לתת לאורחים שלנו יותר אפשרויות להתרווח בהנאה.

אטרקציות, אטרקציות, אטרקציות

אחד המרכיבים שיקבעו בצורה המשמעותית ביותר את הפקת יום ההולדת שלך, הוא בחירת האטרקציות. כיום קיים מגוון אדיר של אטרקציות לימי הולדת שיפעילו את הילדים וירגשו את בעל/ת השמחה שלך מעל הגג.

שולחנות ועמדות משחק

הצבת מספר שולחנות משחק שונים כמו ביליארד, הוקי אוויר, כדורגל שולחן או פינג פונג יכניסו עניין ויאפשרו למבוגרים וילדים כאחד לבלות במשחקים. בנוסף, ניתן למקם באירוע עמדות מולטימדיה בהן מותקנות קונסולות משחק מובילות עם מגוון רחב של משחקים.

מעגל מתופפים

אטרקציה ייחודית זו תיחרט בזיכרון ולא תישכח במהרה. צוות מתופפים מקצועיים המצוידים בתופים אפריקאים ייחודיים יוכלו לעצב אווירה קסומה עם מקצבים שיימשכו לאורך כל האירוע. ניתן לקבל את ילד/ת היום הולדת במקצבי תופים אל המסיבה ולשלב אירוע בו יוכלו להתנסות כל המשתפים בחוויה העוצמתית של מעגל מתופפים.

תאי צילום

הבטחה לכיף שלא נגמר. ניתן לשלב באירוע תא צילום שיאפשר לכל המשתתפים לקחת יחד תמונות במגוון רקעים, עם תחפושות מצחיקות ועם פילטרים שונים וליצור תמונות שיוכלו לקחת איתם באיכות גבוהה ועל מגנט. כך כל אחד מהמשתתפים באירוע יוכל לחזור הביתה עם מזכרת מהיום המרגש.

קייטרינג

בסופו של דבר אירוע טוב, בעיקר אירוע ישראלי, זקוק לאוכל טוב. כיום קיים מגוון אדיר של אפשרויות במזון לאירועים שפעם יכולנו רק לחלום עליו. כדי לתת לאירוע כולו אווירה קרנבלית, אפשר לוותר על הבופה וליצור חוויה דינמית יותר עם דוכני מזון כיפיים שיציעו מגוון מאכלים – פיצות, המבורגרים, פופקורן, פלאפל, פיתות בטאבון, נקניקיות ועוד המון הפתעות אחרות.

להיעזר בגורם מקצועי

כדי ליצור אירוע באמת בלתי נשכח בסטנדרטים גבוהים, כדאי להיעזר באנשי צוות מנוסים. חברת הפקות תוכל לסייע לך ליצור יום הולדת מרגש ויוצא דופן שייחרט בזיכרון היקרים לנו לאורך זמן ויסייעו לך להתאים את האירוע להעדפות והתקציב האישיים שלך.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן