הפקת אירוע חברה

לקראת השנה החדשה, אנחנו בארץ לרוב לא חוגגים את תחילתה של השנה האזרחית במסגרת מקום העבודה. ברור שכל אחד ילך למסיבה כזו או אחרת, לרקוד, לשתות או למסעדה טובה, אך בחברות ואגונים לא נהוג לקיים אירוע גדול , למרות שכולנו חיים על פי התאריכים הלועזיים – ומשום מה באופן רשמי ומסורתי חוגגים רק את השנה העברית. אך למזלנו, כשלושה חודשים  מתחילת השנה החדשה, יש סיבה למסיבה וסיבה להפקה גדולה. את חג הפורים כולם חוגגים, הקטנים והגדולים, המועדונים, הפאבים וכמובן גם מקומות העבודה. בחג הפורים זו ההזדמנות לפתוח את תקציב הרווחה לטובת הפקת אירוע חברה מושקע ומיוחד.

הפקת מסיבה מיוחדת

זוהי מצווה לחגוג ולשמוח בפורים ומזל שמשרדים, חברות ומוסדות רבים בחרו בחג הצבעוני הזה על מנת לפנק את העובדים במסיבת פורים מיוחדת, הפקה בלי נשכחת של מוסיקה, ריקודים ואטרקציות. כמו שבעולם כולו החגיגות בשנה האזרחית החדשה הן גדולות ומושקעות, כך זה אצלנו בחג הפורים בתוספת תחפושות. החג מאפשר לנו להשתולל עם הדמיון ולהפיק אירוע חברה מטורף ככל שרק נרצה.

איך בחורים רעיון לאירוע

באירוע חברה אשר מתקיים בפורים, אנו יכולים להרשות לעצמינו לבחור כמעט בכל נושא שנרצה. אך אם אין לנו רעיונות? אם אנו ממש רוצים הפקה מיוחדת אך לא יצירתיים מספיק? כמובן שבמקרה זה מומלץ לפנות לחברה להפקת אירועים או מפיק אירועים מנוסה אשר בעזרתו תוכלו להגשים למציאות את האירוע החלומי. המפיק יציע לכם מספר רעיונות, יבנה הצעת מחיר מוסדרת ומתומחרת וכך תוכלו להתאים את מרכיבי האירוע והתקציב לדרישות החברה. בנוסף, לא תצטרכו לדאוג כמעט לשום דבר. מפיק האירוע אחראי על כל אנשי השירות והצוות אשר לוקחים חלק בהפקת אירוע החברה שלכם, ואתם רק צריכים להגיע ולגרוף את המחמאות.

הקונספט המנצח

אנו נביא לפניכם מספר רעיונות לאירוע חברה מוצלח, אשר יתאים לכל שכבות האוכלוסייה ולכל הגילאים. למשל, עובדי חברת היי-טק גדולה השנה בחרו בנושא של "בוליווד" למסיבת הפורים שלהם. חברת ההפקה מצאה להם מועדון לאירועים אשר יעוצב בסגנון הודי מפואר, תוך שימוש באביזרים אותנטיים. גם עובדי החברה יגיעו לאירוע בתלושות הודיות על מנת להשתלב באירוע.  רעיון מיוחד נוסף , הוא אירוע חברה בקונספט איטלקי. חברה אשר עושה השנה אירוע מסוג זה, עבדו יחד עם המפיק שלהם על עיצוב מיוחד בקונספט איטליה המסורתית (מפות משובצות ), הקייטרינג יגיש מנות טעימות במיוחד כמו פסטות ברטבים שונים ופיצות מלאות גבינה. את האורחים יקבלו זמרי אופרה… וכמובן צפויות להם הפתעות רבות נוספות במהלך הערב.

הפקת אירוע חברה מיוחד זו משימה קלה ברגע שעובדים עם נותני השירות הנכונים, לכן, מצאו לכם חברת הפקה בעלת ניסיון בהפקת אירועי חברה. תעבדו עם מפיק יצירתי שיגשים לכם את האירוע למציאות. כך אתם תהיו מרוצים, הבוס יהיה מרוצה והעובדים לא יפסיקו לשבח את המשרד או החברה שפינקה אותם באירוע מושקע כל כך.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן