כניסה לחופה- הרגע המיוחד של חייכם

אחד הרגעים המרגשים ביותר בחיים הוא רגע הכניסה אל החופה. מאמר זה יעזור לכם להבין מהם הדברים החשובים ביותר אותם יש לקחת בחשבון בכל הקשור אל כניסה לחופה, כמו למשל בחירת  שיר הכניסה, בחירת פייטן, להקת מתופפים ועוד.

משמעות החופה ביהדות

חופה היא בד הפרוס על גבי מספר עמודים. החופה משמשת בעיקר לקיום של טקסי נישואין. לחופה יש משמעות חשובה מאוד בכל הקשור אל המסורת היהודית שכן היא מהווה סמל לקשירת הקשר בין בני הזוג והחיים המשותפים שלהם כזוג נשוי. חשוב לדעת כי אמנם המנהגים הנהוגים בחופה שונים בעדה הספרדית אל מול האשכנזים, אך בכל טקס נישואין יהודי תהיה חופה. האשכנזים נוהגים לקיים את החופה תחת כיפת השמיים. כניסה לחופה היא אחד מהדברים המרגשים ביותר וכל זוג מנסה להפוך את הכניסה לכמה שיותר מרשימה. יש זוגות אשר מחליטים על כניסה אל החופה כאשר הם רכובים על סוס, על מרכבה, כשקהל שלם של אנשים עם תופים שרים ומברכים אותם.

 

כניסה לחופה- מלווים אתכם

רבים בוחרים שיר מיוחד אשר מלווה אותם בעת כניסה לחופה. יש כאלו אשר בוחרים שיר מוכר מהרפרטואר העברי, אחרים מחליטים לבחור שיר מהרפרטואר הישראלי ואילו אחרים נמשכים יותר למלודיות של סרטים או לשירים לועזיים מרגשים. יש גם כאלו אשר מעוניינים כי יכתבו להם שיר כניסה לחופה אשר יהפוך את טקס הנישואין לאישי ומיוחד יותר. ברוב החתונות נהוג ללוות את הכלה ואת החתן בשירה ומוזיקה רמה. חלק מהאנשים שוכרים את שירותיו של פייטן אשר שר נעימות הלל ואילו אחרים מחליטים כי הם מעוניינים בלהקת מתופפים, זמר מוכר, כליזמרים, נגני מפוחית ומתופיי דרבוקות שילוו את הכניסה החגיגית שלהם לטקס שיקשור את חייהם יחדיו.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן