מגנטים לאירועים – מגימיק קטן לחובה בכל אירוע

כולנו שמענו וראינו את האטרקצייה של מגנטים לאירועים, חלקנו כבר התמכרנו ומילאנו את המקרר או את דלת הממ"ד בעשרות מגנטים מאירועים שונים ולא בכדי. מדובר בשירות שיש לו הרבה יותר יתרונות מחסרונות, וכמו כן, מחירו הזול בעשרות מונים מעלות הפקת אירוע, הופך אותו אטרקטיבי במיוחד לכל מי שרוצה לתת מתנה לאורחים ולכל מי שרוצה שמהאירוע שלו תהיה מזכרת. כמו כן מרוב שהמגנטים תפסו תאוצה באירועים רבים, היום אירוע ללא מגנטים לאירועים הוא אירוע שבו האורחים עלולים להתבאס, שכן רובם כבר מכירים את השירות, מצפים לו ומתרגשים ממנו. האורחים שמגיעים לאירוע שלכם הם בדרך כלל בני משפחה וחברים ולכן הם אוהבים להצטלם ביחד. אין דבר יותר כיף לסבתא מאשר לקבל מגנט מתנה של תמונה נפלאה שצילם צלם מקצועי שלה עם הנכדים. וזו רק דוגמא אחת קטנה. כולם אוהבים את המגנטים – צעירים ומבוגרים כאחד. כאשר צלם המגנטים ניגש אליהם, מציג את עצמו, ומציע להם להצטלם עבור מגנט למזכרת, מתנה אותה הם מקבלים ללא תשלום, הם כמובן ששים לכך ומשתפים פעולה ברצון.

מחירי השירות מגנטים לאירועים – במה זה תלוי?

כאמור לעיל, מדובר בשירות שפעם היה יקר מאוד. הזמנת צלם מגנטים לחתונה סטנדרטית של כ-300 מוזמנים, עלתה כ-3500 ש"ח בממוצע עם הגעתו של השירות לישראל, אך הדבר צבר תאוצה מהר מאוד, וקמו לראשוני צלמי המגנטים מתחרים רבים. כיום ישנם עשרות אם לא מאות צלמי מגנטים לאירועים אשר מתחרים ביניהם על כל אירוע ולכן המחירים ירדו בהתאמה, והפכו נגישים לקהל הרחב ולכל אחד אשר מעוניין לשתף באירוע שלו צלם מגנטים מקצועי. לדוגמא, לאירוע של חתונה סטנדרטית כיום, שיש בו צורך ב-400 מגנטים לערך, העלות הממוצעת תנוע בין 800 ל-1400 ש"ח. קיימים מבצעים נוספים לדוגמא מגנטים ללא הגבלה, בהם צלמי המגנטים לאירועים לא קובעים מספר מסויים של מגנטים שיצאו אלא פשוט מצלמים ומפיקים מגנטים לאורך כל האירוע, דבר שעלול לייקר את המחיר. ניתן להזמין צלמי מגנטים גם לאירועים קטנים. לאירוע שבו עד 150 מוזמנים ויש בו צורך בכ-200 מגנטים, יגבו צלמי מגנטים לאירועים בממוצע סדר גודל של בין 800 ל-1000 ש"ח. בחישובי המחירים יש לקחת בחשבון את העונה ובהתאם לרמת הביקוש בענף האירועים.

לסיכום מגנטים לאירועים,

הוא שירות משתלם לכולם. גם מתנה לאורחים, גם שירות שהוא זול וזמין ללא התארגנות מיוחדת או תוספת מאמץ, גם מזכרת מהאירוע, ואולי הכי חשוב – כל התמונות של צלמי מגנטים לאירועים הן תמונות לכל דבר ועניין וניתן לעשות בהן שימוש כמו תמונות רגילות מהאירוע. שיהיה לכם מזל טוב ובהצלחה!!


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן