סידורי פרחים לאירוע של פעם בחיים

מתכננים אירוע ורוצים שהוא יהיה מעוצב בצורה בלתי נשכחת? סידורי פרחים הם התשובה המושלמת עבורכם. על הבר, על מרכזי השולחן, בדרך לחופה ובכל מקום מתאים אחר – הפרחים יוסיפו יוקרה וניחוח נעים, שישפיעו מאוד לטובה על מצב הרוח ועל האווירה. כאן תוכלו למצוא את כל האפשרויות לסידורי פרחים לאירוע שבאמת לא שוכחים.

לצעוד בשביל של פרחים

הכניסה לחופה היא אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחתונה. צעדה לאורך שביל שבצדיו סידורי פרחים מרשימים, לבנים או בכל צבע מתאים אחר שייבחר, הופכים את הרגעים האלה למיוחדים עוד יותר. הפרחים הם גם סימבול מאוד מתאים לאירוע – התקווה שהדרך להקמת הבית תהיה סוגה בשושנים.

מרכזי שולחן בפרחים

כשהאורחים יושבים מסביב לשולחן, תמיד נעים שיהיה במרכז קישוט יפה להעשרת האווירה. סידור פרחים גבוה או נמוך, על פי בחירתכם, יוסיף מאוד לעיצוב השולחן עצמו ולעיצוב הכללי של המקום. מומלץ מאוד להתאים את צבעי הפרחים לצבעי המפות והמפיות, ולהפוך את הסידור לחלק בלתי נפרד מהעיצוב.

סידורי שולחן על הבר

כשאנשים ניגשים אל הבר כדי להתכבד בנשנושים ולהרוות את צימאונם, אין יפה יותר מסידורי פרחים שנשפכים על הבר והופכים אותו להרבה יותר יוקרתי ומיוחד. כדאי לבחור בפרחים בגוונים בהירים, שתמיד תורמים לאווירה מקסימה, מרשימה ומיוחדת במינה.

בכל פינה שרק תרצו

ניתן להציב פרחים בכל מקום שרק תרצו במקום האירוע. כשהם נשזרים על ידי שוזרים מקצועיים ומונחים בצורה יפה – הם תמיד יוסיפו לעיצוב הכללי של המקום ויהפכו אותו להרבה יותר מרשים.

לבחור את הטובים ביותר

על מנת להגיע לתוצאות הרצויות, חשוב מאוד לבחור בחברה המתמחה בעיצוב סידורי פרחים בהתאמה אישית. חשוב מאוד לשבת עם השוזרים, להסביר להם בדיוק מה אתם אוהבים וכיצד אתם מדמיינים את המקום, ולבחור ביחד איתם את הפרחים המתאימים לכל סידור. כשהעבודה נעשית לאחר תכנון מוקדם מספק – התוצאה תהיה מרהיבה במיוחד: אירוע ששזור בפרחים, שלא יישכח גם הרבה אחרי שיסתיים.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן