עיצוב האירוע עם פרחים – המלצות

מי מאיתנו לא אוהב פרחים? ריח מדהים, ססגוניות נפלאה של מגוון צבעים, צורה מדהימה, פרחים הם דבר נפלא ומדהים. ומלבד דבר נפלא, פרחים נחשבים גם לסמל לאהבה ושמחה. זרי פרחים ניתנים כמתנה לימי הולדת, לבן הזוג לכבוד יום האהבה, לאישה יולדת וכו'. עצם היותם סמל שכזה, הם העיצוב האולטימטיבי לכל אירוע. עיצוב האירוע עם פרחים יכול בהחלט להפוך אותו לאירוע נפלא בעל עיצוב שמושך את העין. עיצוב האירוע עם פרחים הוא עיצוב בעל מגוון רחב של אפשרויות. מתוך מגוון סידורים רחב, תוכלו לבחור בסידור הקוסם לכם ביותר, ואפילו לבנות סידור פרחים בעצמכם שיתאים בדיוק לעיצוב האירוע שלכם. אז היכן כדאי לעצב עם סידורי פרחים באירוע שלנו? מספר המלצות בהמשך.

עיצוב השולחנות

בין אם אתם מקיימים ברית, בר מצווה, או חתונה, כמו בכל אירוע ישנה גם ארוחה לאורחים. אחד מהמקומות המומלצים ביותר לעיצוב האירוע עם פרחים הם שולחנות האורחים. גם השולחנות הפשוטים ביותר יראו מפוארים באמצעות עיצוב פרחים מושקע ונאה לעין. סידורי הפרחים המומלצים ביותר לשולחנות האורחים הם סידורים נמוכים, מאחר ואנחנו לא רוצים להסתיר לאורחים בשולחן זה את זה ולמנוע אי נוחות. בנוסף הצבעים המומלצים ביותר לסידור הם צבעי מפת השולחן בהתאמה לסידור או צבעי העיצוב הכללי של האירוע, לדוגמה בחתונה, החופה ושמלת הכלה הלבנות מביאות עיצוב לבן, ולכן מומלץ להשתמש בסידור פרחים לבן.

עיצוב קבלת הפנים

קבלת הפנים היא אחד המקומות המיוחדים בכל אירוע. זה הוא המקום בו אתם פוגשים את האורחים לראשונה והם אתכם, וזהו המקום בו הם רואים את האולם לראשונה. אין ספק שעיצוב האירוע עם פרחים (שניתן להזמין בכל חנות פרחים בגדרה או בכל עיר אחרת) באזור קבלת הפנים הוא מדהים לכל אירוע. עיצוב המקום עם סידורים גבוהים בהחלט יהיה העיצוב הטוב ביותר, שכן סידורים גבוהים בולטים מאוד לעין ובעלי מראה נפלא. כמו כן מומלץ לבחור בצבעים ססגוניים וצבעוניים לעיצוב זה, למרות שניתן גם לבחור בצבעים כחלק משאר תפאורת האירוע. בדומה לעיצוב השולחנות בחתונה, גם כאן אם מדובר בחתונה ניתן לבחור בסידורים לבנים כשמלת הכלה.

עיצוב על פי האופי שלכם

כאשר אתם מתכננים את עיצוב האירוע עם פרחים חשוב שתדאגו לעצב את האירוע על פי האופי האישי שלכם, העדפותיכם האישיות וכו'. אם אתם אנשים רגועים תבחרו בעיצובים רגועים ושקטים, ואם אתם אנשים תוססים שלרגע לא יושבים תבחרו בעיצובים בעלי צבעים חזקים וחדים. על פי האווירה של האירוע תוכלו לבחור את הצבעים, כך לדוגמה צבעים לבנים, תכלת בהיר, וירוק תפוח יתאימו לאווירה שקטה ורגועה. לאווירה חמה יותר יתאימו צבעים אדומים, צהובים, ורודים, וכתומים. בהתאם למקום בו אתם מעצבים עם סידורי הפרחים, גוונו בסוגי הסידורים, ובגובהם. הציבו במקומות מסוימים סידורים נמוכים ובאחרים סידורים גבוהים.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן