קליפים מקוריים לחתונה

פורסם ע"י המעצב

ישנם המון רגעים שהיינו רוצים לזכור כל החיים שלנו, אירועים אלו בדרך כלל אירועים משמעותיים וחיובים במהלך חיינו, אחד מהרגעים האלו הוא יום החתונה. יום החתונה הוא אחד הימים המשמעותיים ביותר בחיי זוג טרי אשר מתחילים את חייהם המשותפים.
יום החתונה נחשב ליום מכונן בחיי בני הזוג ולא סתם. ההכנות ליום זה נערכות זמן רב, לעתים מספר חודשים. בעבר הדבר היה שונה בצורה משמעותית. זוג שהחליט להתחתן היה יכול לערוך את מסיבת הנישואין בבית משפחת החתן או הכלה במקרים מעטים אנשים היו עורכים אירוע באולם אירועים קטן שלא היה כולל קייטרינג, דיג'י וכדומה. רק בשלב מאוחר יותר היה ניתן לעשות אירוע באולם אירועים עם תכולה מלאה של קייטרינג, בר אקטיבי, קינוחים מדהימים, די ג'י, צלם מקצועי ועוד.

היום כאשר עידן הטכנולוגיה המתקדמת בשיאו ניתן להוציא שירותים רבים לבעלי השמחה כאשר אחד הדברים המומלצים ביותר הוא קליפים מקוריים לחתונה.  כל הפקת הקליפ, עריכה שלו וההוצאה לפועל שלו מתבצעת על ידי אנשי מקצוע.

gvfdbhg

הפקת קליפ

כאמור, כל תהליך הפקת הקליפ והעריכה שלו מתבצעת על ידי אנשי מקצוע המכירים את התחום ויכולים לתת המלצות ודגשים לשיפור איכות הקליפ. ניתן לבחור האם לצלם את הקליפ במהלך החתונה עצמה כאשר האורחים נמצאים במתחם. הפקה זו טיפה יותר ארוכה ופחות ניתנת לשליטה של בני הזוג מהסיבה שהם נמצאים באירוע ועסוקים באורחים שלהם. וכן ניתן לבחור לצלם את קליפ החתונה כמה ימים לפני החתונה ולשדר את הקליפ על מסכים במהלך חגיגת החתונה. היתרון בקליפ שמצולם לפני האירוע עצמו הוא שלבני הזוג יש יותר שליטה על הפקת הקליפ. הם יכולים לבחור את המקום בו יצטלם הקליפ, באילו פוזות, אילו קטעים למחוק וכדומה.

מבנה הקליפ

קליפ מורכב מהרבה חלקים כאשר החלקים המרכזיים ביותר הם שיר וצילומים. בשלב הראשון מקליטים שיר שנבחר על ידי בני הזוג או שיר שנבחר על ידי אנשי המקצוע המלווים אותם. שיר זה אמור ללוות את הקליפ לכל אורכו.

לאחר שהקליפ הוקלט המשתתפים בו צריכים להצטלם לקליפ עצמו. חלק מאנשי המקצוע הקימו מתחם יעודי בשביל זה על מנת למנוע הפרעות של עוברי אורח וחלק מאנשי המקצוע פשוט מכירים מקומות טובים להצטלם בהם.

בסיום הצילומים המשתתפים בקליפים חוזרים עם בני הזוג כל אחד ליעדו בעוד שצוות ההפקה עובד על חיבור השיר עם הקליפ, תיקונים של הצבעים, הוספת אפקטים, משחקי תאורה וכן כל מה שדרוש בכדי שהקליפ יצא איכותי, מרגש ומקצועי ככל שניתן. בכל קליפ ניתן לבקש תוספות ייחודיות כגון כתוביות לתרגום, שילוב תמונות, תוספות מומלצות וכדומה, הכל לפי בקשת הלקוח ובעלי השמחה.

מרחבי הרשת:
משחת בפנטן למניעה וטיפול של תפרחת חיתולים

השאר תגובה

ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן