גן אירועים הנושק לים – כי הטבע מרגיש

 

אל לנו לזלזל בעוצמתו של הטבע ויכולותיו. הטבע הוא דבר מופלא. כאשר אנחנו מביטים באיתני הטבע, אנו נותרים לא אחת נפעמים ופעורי פה. כדוגמא לכוחו העצום של הטבע נביט בים וניווכח כי עוצמתו וגודלו האינסופי משרים בנו תחושה של שקט וביטחון שאין שני להם. רצועת החוף לאורכה של מדינת ישראל ידועה ביופייה ובאיכויות הבלתי נדלות שלה. אם נעצור לרגע ונחשוב על כך, הרי שחופי הים שלנו מאפשרים לנו לא רק לרחוץ בהם בהנאה רבה בקיץ (וגם בשאר ימות השנה), אלא גם לקיים בהם אירועים משפחתיים ועסקיים.

אין מקום טוב יותר מאשר חוף הים.

 

אין מקום טוב יותר מאשר לקיים אירוע משפחתי או אפילו אירוע עסקי בסמוך לקו המים בחוף הים. כאשר אנחנו מגיעים פיזית לחוף הים, תמיד קיימת בנו התחושה כי משהו משתחרר. הים מחזיר אותנו למקום שורשי וקדום שבו השמחה נטולת תנאים ואנחנו מרגישים כמו ילדים קטנים. קיום אירוע בסמוך לחוף הים,  מבטיח אם כן שחרור של כל האורחים מדאגות היומיום ומשרה אווירת חופש והנאה מקסימלית באירוע.

הענף

 

בישראל כל נושא האירועים הפרטיים והעסקיים תפס לאחרונה תאוצה רבה. רמת האירוח הישראלי ידועה בנדיבותה ולכם אולמות האירועים וגני האירועים מציעים רבים, אשר לא יכולים להרשות לעצמם להישאר מאחור ומציעים אירוח ברמה גבוהה מאד. מבחר לא קטן של גני אירועים הממוקמים ליד הים מאפשר לכם לקיים בכל אזור בארץ אירועים על חוף הים ברמה גבוהה ולקבל את כל השירותים הנלווים. חתונה ליד הים למשל יכולה בקלות רבה להפוך למסיבת חוף פרועה ותוססת אל תוך הלילה. ניתן לבקש מהאורחים להצטייד בבגדי ים וכך להעביר את המסיבה אל אופי הים בשעות הלילה המאוחרות.

צילומי נוף

 

רבים נוטים לחשוב כי צילומי נוף יהיו לא פחות ממדהימים בסביבת חוף הים. טרם יום האירוע, זוגות רבים מחתתים רגליים במסע החיפושים אחר חוף ים יפה ונקי לצורך צילומי חתן כלה בערב הכלולות. גן אירועים ליד  הים מאפשר לקיים את הצילומים בניחותא רעע לפני שהאורחים מגיעים, אלמנט המייצר נוחות גדולה מאד וכמובן תוצאה מושלמת.

לכל מזג אוויר

 

ישנם אולמות וגני אירועים ליד הים המציעים מתחם משולב הכולל אזור פתוח ואזור סגור, כך שהאורחים יכולים לבחור את מקום מושבם על פי ההעדפה. בימים חמים במיוחד עם לחות גובהה לקיים, ניתן את האירוע במקום סגור וממוזג כך שהים משמש בעצם תפאורה מדהימה לכל האירוע.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן