עיצוב כפרי מה זה בעצם אומר?

בתהליך העיצוב של הבית הרבה פעמים אנו נחשפים למושג עיצוב כפרי. אז מה מאפיין עיצוב כפרי, אילו אביזרים ורהיטים מומלץ לשלב בו ואיך נמנעים מעומס – על כך בפוסט הבא.

אז עיצוב כפרי הוא עיצוב בו משולב חומר העץ וזה יכול לבוא לידי ביטוי בהמון אלמנטים: בארונות המטבח ובמשטח העבודה המרכזי, ברהיטים, בבחירת פרקט עץ מלא עם המון נוכחות, חיפוי עץ בסלון ושילוב של חומרים טבעיים נוספים.

בית כפרי הוא בית שבמהות שלו חומר העץ בא בו לידי ביטוי אך מצד שני זה גם בית שמולבש בבדים קלילים כדי לא ליצור מראה עמוס מדי.

בדים וצבע

בנוסף, בבית כפרי האווירה תמיד תהיה חמה ולכן נבחר בדי פשתן מעורב וכותנה תוך שמירה על המראה הטבעי ונמנע כמה שאפשר במסגרת התקציב מבדים סינטטיים שפחות מתאים בסגנון עיצובי זה. הוילונות למשל יהיו חצי שקופים כאשר הניצול של החלונות יהיה גדול במטרה לחשוף את הנוף בין אם זה נוף אורבני בעיר או בין אם גינה בתוך המושב.

מאוד חשוב ליצור מאין רכות בין אם זה לשלב גוונים רכים כמו שמנת או בז‘ ברהיטים, באביזרים ובווילונות כדי שהעץ לא יהיה כבד מדי, משום שזה חומר גלם עם המון המון נוכחות. אנחנו רוצים ליצור מראה אלגנטי וזה יבוא לידי ביטוי גם בבחירת התאורה והאביזרים אותם נשלב בבית. כדאי לנצל כמה שאפשר את התאורה הטבעית שבא מבחוץ ותרכך מאוד את האווירה.

ומה לגבי הריצוף?

ובכן, אין כאן נכון או לא נכון, אבל כן שווה להשקיע בפרקט עץ מלא שיתן את הטון לבית כולו וייצור אווירה הרמונית בין כל החללים.


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן