משה קול הפקות – הופעות לאירועים

מאחורי כל אמן מצליח עומדת חברנת ניהול תומכת. לא צריך להיות מעורה יתר על המידה בעולם הבידור כדי לדעת שמאחורי כל אומן מהשורה הראשונה עומדת חברת ניהול, המסייעת לו באינספור היבטים של הקריירה. כשמדברים על חברות הפועלות בתחום זה בישראל, לא ניתן להתעלם ממשה קול הפקות, הפועלת כבר למעלה משלושה עשורים. מה נדרש לדעת עליה? ומהם תחומי הפעילות המרכזיים שלה?

תחומי הפעילות של המשרד

משה קול הפקות הוקם בסוף שנות ה-80, והוא נחשב לאחד המשרדים המובילים מתחומו בישראל. המשרד חבר באיגוד האמרגנים ומפיקי אומנויות הבמה בישראל, והוא מנוהל על ידי משה קול ויהודה לבדנסקי. המשרד ממוקם ברחוב ברנר בתל אביב.

המשרד פועל במספר מישורים עיקריים. הראשון הוא ייצוג אמנים, וזאת באמצעות המחלקה לניהול אישי של אמנים. החלק הארי של האמנים הוא סטנד אפיסטים מהשורה הראשונה, ובנוסף אליהם ניתן למנות גם זמרים, לרבות רמי קליינשטיין ותמיר הרפז.

באמצעות מחלקת האירועים, מנהל המשרד את לוח ההופעות של כל אחד מהאמנים האלה, הופעות הנערכות בכל חלקי מדינת ישראל. מחלקת המכירות, המחלקה המרכזית השלישית של המשרד, עוסקת בניהול הכרטיסים לאירועים אלה ואחרים. בהקשר הזה, חשוב להדגיש שבאתר האינטרנט של משה קול הפקות ניתן לרכוש כרטיסים בצורה מקוונת לכל אחת מההופעות, ובכך להבטיח חווית בידור מהשורה הראשונה.

רוצים לראות הופעה? אלו הן כמה מהאפשרויות שמציע המשרד

הכנסו לאתר: http://www.moshekol.com/

להל"ן פירוט ההופעות המרכזיות של האמנים שמיוצגים במשה קול הפקות, ומספר פרטים חשובים על כל אמן מאלה:

  • ישראל קטורזה – קומיקאי, שחקן ותסריטאי ישראלי, אשר עשה את פריצתו הגדולה בתוכנית הבידור של דודו טופז ז"ל. הרזומה המרשים שלו כולל הצגות תיאטרון, סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה, וביניהם ההצגות "דודתו של צ'ארלי" ו"שיקאגו", הסרטים "סוף העולם שמאלה", "שושלת שוורץ" ו"העולם מצחיק" ותכנית הטלוויזיה "מועדון לילה". מופע הסטנד אפ שלו נחשב לאחד המוצלחים כיום בישראל.

  • נאור ציון – התגלה בגיל 18 במרתון סטנד אפ בתיאטרון ליסין, וכעבור שנתיים פרץ לתודעה בטלוויזיה – גם הוא בתוכניתו של דודו טופז ז"ל. מעבר למופעי הסטנד אפ המצליחים שלו ("העולם על פי נאור ציון, "נאור ציון המופע החדש" ועוד), הופיע במגוון תכניות טלוויזיה וסרטים. נודע ביכולת האילתור שלו, וכן בשילוב קטעי וידאו בהופעותיו.

  • עדי אשכנזי – בוגרת בית הספר למשחק "בית צבי", פריצתה הגדולה הייתה בפינה הקומית בתכניתו של יאיר לפיד. מאז 2005 כיכבה בתוכנית הטלוויזיה הדוקו-קומית "מה זה השטויות האלה?", ובשנת 2013 גם בסדרה המצליחה "בלתי הפיך". זכתה בפרס אשת השנה בבידור (2004) ואשת השנה בטלוויזיה (2006).

  • רותם אבוהב – נודעה בכישורים הקומיים שלו עוד בשנות ילדותה ("זהו זה", "טלטקסט"), אך הגיעה להצלחה הגדולה בעקבות תוכנית המערכונים "דומינו" (1998). מאחוריה שורה של הצלחות קולנועיות, לרבות "סימה ועקנין מכשפה", "סוף העולם שמאלה", "הכוכבים של שלומי" ו"אביבה אהובתי", עליו זכתה בפרס אופיר. ההופעות הטלוויזיוניות שלה כוללות את הסדרה "מעורב ירושלמי", תוכנית הסאטירה "שבוע סוף" והסדרה הקומית "סברי מרנן".

  • נדב אבקסיס – סטנד אפיסט שהחל את הקריירה שלו בתכנית הרדיו של דידי הררי, והחל מאז במופע סטנד אפ מצליח, המתקיים עד היום. הופיע כקומיקאי בתכניות דוגמת "ערב אדיר", "רק בישראל", "צחוק מהעבודה" ו"העולם הבוקר", בסרט "סוף העולם שמאלה", בהצגות "עופרה" ו"זהב טורקי" ועוד.

ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן