בחירת פרחים לפי חודש האירוע

אם אתם מחפשים מתנה שתתאים בצורה מושלמת לחודש בו מתרחש האירוע, זה פרחים הוא המתנה המושלמת עבורכם. לפני שאתם אומרים לעצמכם "לא שוב זר פרחים", וחושבים כמה זה נדוש, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא.
אחרי הכול, אם תבחרו את הזר היפה ביותר מבין אלה שמתאימים לחודש בו מתרחש האירוע שאליו אתם מוזמנים, תהיו לא רק אלה שהביאו מתנה נפלאה, אלא גם אלה שהביאו מתנה מקורית. מאוד מקורית.

אז איזה פרחים מתאימים לאיזה חודש?
חברות קרובה ואהבה בינואר – הפרח שהכי מזוהה עם החודש הראשון בשנה, הלא הוא חודש ינואר, הוא הציפורן. פרח זה מסמל התחדשות, צמיחה, פריחה ואהבה, ומתאים מאוד כזר שנותנים לאישה אהובה.
פברואר, חודש נאמן – הפרח שמאפיין את חודש פברואר הוא הסיגלית – אותו פרח סגול ונפלא שמסמל נאמנות וצניעות מרבית, ומתאים מאוד לחברה אמיתית.
מרץ המלך – הפרח המתאים ביותר להביא כזר מקסים ליום הולדת או לכל אירוע אחר, הוא נרקיס המלך. מדובר בפרח מאוד מיוחד ומקסים ביופיו, אשר כמעט אין איש שאינו מכיר ואוהב אותו. מסמל בעיקר כבוד ואומר שמי שהוא נמצא אצלו הוא אחד ויחיד, ומתאים מאוד, בעצם, לא רק לחודש מרץ אלא תמיד.
תודה ולהתראות בחודש אפריל – בחודש אפריל כדאי מאוד להביא זר פרחים שכולו מרגנית. פרח זה מסמל הכרת תודה ויכול להיות מושלם גם כמתנת פרידה.
אהבה גדולה במאי – אם אתם רוצים להביע את אהבתכם בחודש מאי, למשל ביום הולדת או בכל אירוע אחר, זר פרחים של פעמוני גשם יהיה הזר המתאים ביותר. פעמוני הגשם מסמלים מתיקות מרבית וכדאי להגיש אותם למי שמשלים את חייכם ומהווה עורכם אהבת אמת.
יוני של ורדים – ורדים הם הפרחים המזוהים ביותר עם חודש יוני, והם מסמלים גם אסירות תודה אבל בעיקר, כמובן – הם מסמלים אהבה. כדאי מאוד לבחור אותם בצבע האהוב ביותר על מקבלת הזר, ואין ספק שזו תהיה מתנה מרגשת ביותר.
יולי הרגיש – זר של דורבן הפרש יתאים מאוד להיות הזר בה"א הידיעה, של חודש יוני. הפרח מסמל קשר רגשני מאוד, ואם תבחרו בו לשליחה לבחורה, אהבתכם תצא לאור.
אהבה ראשונה באוגוסט – זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמים, הוא רכב על אופניים, והביא לה סיפנים… הסיפנים הם הפרחים המתאימים ביותר לחודש אוגוסט. הם מסמלים אהבה ממבט ראשון ויופי מדהים ביופיו, כך שזר סיפנים הוא המתנה המושלמת עבור כל מי שזה קרה גם לו.
ספטמבר העדין – הזר שהכי מתאים שתביאו בחודש ספטמבר הוא זר של פרחי ספיר, המסמלים טוהר עדינות ופאר.
אוקטובר המנחם – אם חלילה אירע משהו מצער באוקטובר, ציפורן החתול הוא הפרח שהכי מתאים לנחם. אם אתם רוצים לחגוג באוקטובר, תוכלו לבחור בכל זר אחר, שישמח את מי שאותו יקבל.
החרציות של נובמבר – בחודש הזה, של סוף הסתיו ותחילת החורף, זר חרציות צהוב ומקסים יעזור לחמם את הלב (ואת העורף).
נרקיס קלאסי של דצמבר – בדצמבר הנרקיסים פורחים במלוא תפרחתם, והזר שיורכב מהם ויתובל באהבה, יהיה הזר הכי יפה בעולם.

אם תבחרו את הפרחים לפי הרשימה הזאת, תוכלו לא רק להביא זר פרחים שהוא אמנם מתנה יפה כשלעצמו, אלא זר פרחים עם הרבה מאוד כוונה ומסרים שעומדים מאחוריו, והופכים אותו לעוד יותר מיוחד. בהצלחה ובשמחות!


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן