קישוטי בלונים- להכניס חיות לכל אירוע

אחד מהאירועים המשמעותיים ביותר בחייהם של ילדים מתבגרים כיום הוא אירוע חגיגות הבר/הבת מצווה. מה שפעם הסתכם בחגיגה צנועה בבית הכנסת או באולם אירועים קטן, הפך היום לפסטיבל של ממש והפקה, על כל המשתמע מכך. ובדיוק כפי שבהפקות הגדולות אלוהים בפרטים הקטנים, כך גם באירועי בני ובנות המצווה של ימינו.

אירועים מעין אלו, כוללים כיום צוות שלם שמלווה את הילד/ה המתבגרים הכוללים: צלם וידאו וסטילס, דיג'יי, מנהל אירוע שאחראי על כל ההפקה, אוכל מיוחד שהילדים אוהבים וכמובן גם סידור שולחנות מתאים וזה רק על קצה המזלג….במציאות של הפקות יקרות כאלו לא פלא שההורים מחפשים היכן ניתן לחסוך ובכל זאת לקבל תוצאות מרשימות. ובכן, התשובה בידינו- סידור שולחנות באמצעות בלונים, ואגב, הם מתאימים גם לאירועים של מבוגרים!

סידור שולחנות באמצעות בלונים- מותאם לקהל היעד

כאמור, ברגע שחגיגות בני המצווה הפכו להפקה של ממש מתלווים אליהם גם פריטים קטנים שנועדו לתת תחושה ורושם. בין האלמנטים ניתן למצוא את נושא סידור השולחן. בדיוק כפי שבחתונה לא תגיעו לשלוחן ריק וחסר צורה, גם בהפקות בני המצווה כיום, הילדים לא ירשו לכם סתם לפזר שולחנות בחלל. הבעיה היא, שבעוד שלחתונה כל סידור שולחן עם קצת נרות ופרחים יתאים, במקרה של חגיגות 12-13 הקונספט צריך להיות צעיר ורענן. ומה מתאים יותר לחגיגות וקונספט שכזה יותר מבלונים?בלונים מעניקים לכל חגיגה או אירוע, טאצ' של צבעוניות ושובבות שאין שני לו. ומה לגבי העיצוב? מגוון הצבעים והצורות שהבלונים מגיעים בהם, מבטיח עיצוב כיד הדימיון הטובה שתתאים לכל צורך ורצון של הילד/ה החוגגים.בנוסף, היות וילדים הם בסופו של דבר רק ילדים, הרי שסידור שולחנות באמצעות אלמנטים שאינם שבירים או יכולים לההרס, יכול להסב גם להורים שקט ולאפשר גם להם להינות מהחגיגות מבלי לדאוג להחזר ההוצאות בסוף האירוע על כל הפריטים שנשברו או נהרסו במהלך השתוללות הילדים בחגיגה.

להוסיף צבעוניות גם אצל המבוגרים

אבל הבלונים, או ליתר דיוק- סידור בלונים מיוחד, הוא לא רק נחלת האירועים לילדים ולצעירים. ניתן לשלב סידור בלונים מיוחד וצבעוני גם באירועים כגון בריתות או חתונות. כך למשל ניתן לקשור לכל כסא בלונים בצורה מיוחדת, לקשט את השולחן בסידור של בלונים במקום פרחים, או להשתמש בהם בתור רקע כאשר לוקחים בלונים בצורת אותיות או מספרים ומסדרים אותם לאורך קיר. למרות שאולי במבט ראשון באי האירוע יחשבו שמדובר בקישוט ילדותי, האפקט הוא מיידי ואי אפשר שלא לשים לב לקישוט מסוג זה ולרוב גם לחייך. גם תערוכות או אירועי חברה יכולים לעשות שימוש בקישוט באמצעות בלונים ובכך להכניס לכל חלל אפרורי או בעל אוירה כבדה, חיות וקופצניות המיוחסת לפריט הזה- בלונים.

עדיף ללכת על מקצוענים בתחום הקישוט באמצעות בלונים

ולבסוף, בנימה קצת יותר רצינית, אם בחרתם לקשט את האירוע שלכם באמצעות בלונים, חשוב לפנות אל חברה המתמחה בתחום. מדובר בקישוט שיכול להיות מקסים, צבעוני ובעל ערך מוסף אם עושים אותו בצורה נכונה ומרשימה. מצד שני, אם מדובר בחובבנים התוצאה עלולה להראות מגוחכת ולכן חשוב לקבל המלצות בנושא וכמובן לבקש גם לראות תיק אירועים לדוגמא.

 

 


ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן