טיפוח כלה ביום החתונה

פורסם ע"י המעצב

יום החתונה הגדול שלך מתקרב, ועם כל ההתרגשות שבאוויר אתם כמובן רוצה להגיע לרגע האמת כשאת במיטבך. אז נכון, חשוב מאד להיערך לקראת היום הזה מראש, אבל חשוב לא פחות להקפיד על שגרת טיפוח מלאה ביום הזה שתאפשר לך למצות את מלוא פוטנציאל הלוק.

טיפוח השיער

אחד החלקים החשובים ביותר בהכנות של יום החתונה הוא עיצוב השיער. כדי להגיע לתוצאה המושלמת, מומלץ לפתוח את היום עם חפיפה ושימוש בתכשירים איכותיים, מה שיביא לתוצאה המושלמת בזמן העיצוב. בלילה שלפני החתונה מומלץ לשים מסכה לשיער עם חומרי הזנה טובים. ביום עצמו ולאחר החפיפה אפשר להזין את השיער עם סרום איכותי. הימנעי משימוש בפן, מחליקים או מסלסלים כחודש לפני האירוע.

הכנה לקראת השמלה

לאחר המקלחת האחרונה לפני החתונה, מומלץ להשתמש בקרם גוף איכותי כדי שהעור ישמור על לחות תקינה. הימנעי משימוש בסבונים ותכשירים עם רמת חומציות גבוהה שייבשו את עורך ויגרמו לתחושה לא נעימה.

טיפוח הפנים

חשוב מאד לשמור על עור פנים נקי לקראת שלב האיפור. בחודשים שלפני החתונה מומלץ להשתמש בקביעות בסבון פנים איכותי ותכשירי הזנה. מומלץ להימנע בתקופה הזאת כמה שיותר מאיפור ומוצרים שייפגעו במראה העור. בבוקר החתונה התחילי עם ניקוי פנים עמוק ושימוש בקרם הזנה עם מקדם הגנה.

חשוב לנשום עמוק ולהירגע

חלק חשוב ביותר בטיפוח הוא החלק הנפשי, וכשאת רגועה ונינוחה זה ניכר במראה שלך. חשוב שלצד כל ההכנות תאפשרי לעצמך זמן של רגיעה ומנוחה. אפשר לנצל את הבוקר לארוחת בוקר נחמדה עם חברות, לביקור בספא ועיסוי מענג או לטיול בחיק הטבע או על חוף הים. נסי לתכנן את כל הבוקר מראש וכך תוכלי להגיע לחתונה כשאת בשיאך.

  • קטגוריה: כללי
  • סגור לתגובות על טיפוח כלה ביום החתונה

התגובות סגורות.

ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן