טיפוח שיער לכלות לקראת החתונה

פורסם ע"י המעצב

יום החתונה הגדול שלך מתקרב ואיתו אחת ההכנות החשובות – עיצוב השיער. איפה לעשות את זה? על מה חשוב להקפיד וממה כדאי להימנע? אם גם היום הגדול שלך כבר בפתח – הנה כמה דגשים שיבטיחו שתגיעי לחופה במיטבך.

הכנה לקראת

כמה חודשים לקראת החתונה שווה בהחלט לתת תשומת לב מיוחדת לשיער. כדאי ללכת על שמפו טבעי, להקפיד לשים מסיכות לשיער, להימנע מתכשירים לא טבעיים ולהמעיט בחשיפה בלתי מבוקרת לשמש. הדבר הזה יבטיח את התוצאה הטובה ביותר ביום החתונה עצמו.

בחירה המעצב/ת והסלון

בהחלט חלק חשוב מאד ואפילו קריטי. כדאי מאד לבחור מקום עם המלצות ממקור ראשון אם אפשר. כמובן שצריך לבקר בכל מקום ולהתרשם מהצוות מהאיבזור של הסלון ומהיחס שמקבלות בו כלות. כמובן שמי שרוצה לעשות גם איפור באותה הזדמנות צריכה לשים לב גם לעניין הזה. הכימיה חשובה בהחלט ואפשר לתת מקום לאינטואיציה במפגש עם מעצבת השיער.

ביום האירוע

נסי לכוון לכמה שפחות מעברים באוויר הפתוח ממקום למקום ובמיוחד אחרי עיצוב התסרוקת. אם תיפלי על יום נעים ללא לחות או גשמים אז לא צריכה להיות בעיה, אבל בכל מקרה צריך לזכור כי מזג האוויר משפיע על מראה התסרוקת אז עדיף להימנע כמה שרק אפשר מיציאה.

נסי לקחת הכל כמה שיותר רגוע

זכרי שגם המצב הנפשי משפיע על מראה השיער ולקראת החתונה ממילא נוטים להרגיש הרבה יותר לחוצים ומתוחים. חשוב לקחת הכל בקלות עד כמה שאפשר ולהבין שבסופו של דבר הכל יקרה כמו שאמור לקרות. מי שתקפיד על הכנה טובה לקראת האירוע, תבחר סלון טוב שמתאים לה ותשמור היטב על התסרוקת ביום עצמו תהנה בהחלט מעיצוב שיער מהמם ביום החתונה. שיהיה במזל!

מרחבי הרשת..
גלקסי S23  – הכנסו לאתר פלאפון והזמינו את הגלקסי החדש מבית סמסונג עם שיאים חדשים של עיצוב וטכנולוגיה!

  • קטגוריה: כללי
  • סגור לתגובות על טיפוח שיער לכלות לקראת החתונה

התגובות סגורות.

ART 1 – עיצוב אירועים

דילוג לתוכן